Najczęściej zadawane pytania

1. Czy można odebrać produkt osobiście?

Nie. Na ten moment prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Wraz z rozwojem firmy, planujemy otworzyć także sklep stacjonarny.

 

2. Jaki jest czas wysyłki?

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 19:00 z dostawą przez InPost, wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Przesyłki dostarczane za pomocą reszty przewoźników wysyłamy w dni robocze, do 24h od złożenia zamówienia.

Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej formy dostawy.

 

3. Czy można wybrać metodę płatności "za pobraniem"?

Tak, można wybrać metodę płatności za pobraniem.

 

4. Jaki jest czas na zwrot towaru?

Klient ma prawo do zwrotu towaru do 14 dni od daty otrzymania produktu. Zwracany produkt nie może być uszkodzony lub niekompletny.

 

5. Jaki jest okres gwarancyjny produktu?

Gwarancja każdego z naszych produktów wynosi 24 miesięcy od daty zakupu.

 

6. Jak mogę się skontaktować ze sprzedawcą?

Jesteśmy dostępni dla Państwa we wszystkie dni robocze w godzinach 10:00-18:00. 

E-mail: kontakt@2pak.pl

Telefon: +48 510 296 299

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl