Najczęściej zadawane pytania

1. Czy można odebrać produkt osobiście?

Nie. Na ten moment prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Wraz z rozwojem firmy, planujemy otworzyć także sklep stacjonarny.

 

2. Jaki jest czas wysyłki?

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 19:00 z dostawą przez InPost, wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Przesyłki dostarczane za pomocą reszty przewoźników wysyłamy w dni robocze, do 24h od złożenia zamówienia.

Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej formy dostawy.

 

3. Czy można wybrać metodę płatności "za pobraniem"?

Tak, można wybrać metodę płatności za pobraniem.

 

4. Jaki jest czas na zwrot towaru?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

5. Jaki jest okres gwarancyjny produktu?

Gwarancja każdego z naszych produktów wynosi 24 miesięcy od daty zakupu.

 

6. Jak mogę się skontaktować ze sprzedawcą?

Jesteśmy dostępni dla Państwa we wszystkie dni robocze w godzinach 10:00-18:00. 

E-mail: kontakt@2pak.pl

Telefon: +48 510 296 299

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl